Acta 19 de novembre

1.- tresoreria
2.- Brigades informatives
3.- Comunicació
4.- Vaga
5.- Pla comunitari
6.- Revista AVV Carmel
7.- Xarxa intercanvi
8.- Cooperativa de consum

1.- tresoreria.
recollim 19,50€

Ara mateix tenim 600€, 500 de les aportacions voluntàries, 70 de vendre xapes i 35 del Carnestoltes

Es proposa començar a tornar els diners del supernode Pastrana
S’acorda que millor esperar a tenir els comptes del concert acabats

2.- Brigades informatives
Es proposa l’espai de l’Espai de Coordinació per a descarregar material i aportar material al conjunt de les assemblees

S’acorda descarregar-ne per a la paradeta i el plafó

3.- comissió Comunicació
Tenim fet un document al google drive amb les eines informàtiques de que dispossem, faltaria nomenar responsables i funcionalitats

Acordem que el protocol que seguim per a properes coordinacions noves es crear una llista i un correu a Riseup.net

Cada cop que es crei una coordinadora nova a la que volem asistir, proposarem la creació de la llista i el mail per tal de no tenir problemes de soroll i al·literacions

4.- Qüestionari de la coordi laboral
responem en ordre invers les preguntes

  • Què us ha semblat l’organització de la manifestació alternativa?
  • La unitat d’acció de totes les forces que hi èrem representades està molt bé i ens agradaria poder dur-la cap a més objectius.
  • Què canviariau de la manifestació?
  • Què heu trobat a faltar?
  • Més accions, tenir una intermediació amb les force d’ordre, un grup d’estructura de la mani, que la coordi tingui diners per afrontar les situacions, que hi hagi una cloenda.
  • Considereu necessàries convocatòries alternatives com aquesta?
  • Sí però considerem que se li dedica massa temps a pensar lemes i/o recorreguts, quan creiem que és més important paralar d’objectius a assolir.

I per a que no quedi en que únicament parlem de que considerem necessari. Hem valorat que podem aportar a la coordi laboral 10€ cada 2 mesos. I si es parla de la creació d’un grup d’estructura (gent que li dóna cos a la mani, que fa cordó de seguretat, … ) podríem dir que podem aportar a 10 persones, però condicionat a que es faci un grup que construeixi la confiança necessària.

Per finalitzar dir que estem molt agraïdes del qüestionari enviat. Que considerem que és una eina que ajuda a les assemblees a fer una valoració ràpida

Queden propostes com la de aportar feines concretes a la coordi laboral, preparar xerrades, … que queden com a feina de la comissió.

5.- Pla comunitari
és el 26 de novembre de 16h a 18:30. Ja tenim decidides les persones que hi aniran i la resposta al qüestionari

Creiem que manca un calendari conjunt d’activitats al barri
Creiem que manca un llistat de recursos que té el barri

6.- Revista
La presentació és aquest dissabte.
10:30h xocolatada
12h presentació
Biblioteca
Acordem que estarem a la presentació i en parlarem treient frases de la revista.

7.- Xarxa d’intercanvi
segueixen allà

8.- Cooperativa de consum
fan la proposta de un cicle de xerrades i demanen que a veure si la de guifi.net pot ser el 3r dijous de decembre i començar amb aquesta.

Parlem de gravar sempre les xerrades i passar-les al boca ràdio

Advertisements
Aquesta entrada ha esta publicada en actes, ASSEMBLEA. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s